2e editie ‘Fast Forward Festival’ op 13 september

woensdag 09 juli 2008 16:27

Op 13 september wordt het 'Fast Forward Festival’ gehouden in Bergen op Zoom. Het doel van de stichting is het bekendmaken van het evangelie van Jezus Christus in Bergen op Zoom en omgeving. Dit wil ‘Fast Forward Festival’ bereiken door het organiseren van laagdrempelige evenementen voor iedereen, van jong tot ouder, en door middel van het vertellen van persoonlijke ervaringen.

‘Gerald Troost' is de hoofdact van de 2e editie van het ‘Fast Forward Festival' dat op 13 september 2008 in de Stoelemat te Bergen op Zoom wordt gehouden.

Gerald Troost uit Veenendaal is een veelzijdig en door velen gewaardeerd artiest. Na zijn succesvolle debuut-cd ‘Met andere ogen' volgden meer cd's en boeken en dit voorjaar brengt hij zijn nieuwe cd ‘Tegengif' uit. Gerald heeft meer dan 100 nummers geschreven en hij heeft reeds vele succesvolle concerten, workshops en trainingen gegeven. Hij heeft opgetreden op de EO-jongerendag, het Flevo Festival, voor Yorin, Radio 2 en 3FM en mag deze zomer ook het Fast Forward Festival op zijn cv zetten. Gerald zet zich ook in voor liefdadige projecten, zoals Dorcas en Adopteer een wijk, in Nederland en ook in andere landen.

De opening van het festival wordt verricht door Hermen Vreugdenhil (Statenlid van de ChristenUnie) en voor de verdere invulling van het programma verwijzen we u graag naar www.fastforwardfestival.nl.

Archief > 2008 > juli