Bestuur ChristenUnie Noord Brabant volledig op sterkte!

handen uit de mouwenvrijdag 23 september 2011 10:42

Tijdens een algemene vergadering van de ChristenUnie in Noord Brabant zijn 4 nieuwe leden benoemd in het bestuur. Hierdoor is het bestuur voltallig en staat klaar om het ChristenUnie geluid in onze provincie te laten horen. Op de bres voor belangen van inwoners en de bedrijvigheid, cultuur en natuur in onze mooie provincie. Op weg naar meer ChristenUnie vertegenwoordiging in gemeenteraden en Provinciale Staten.

• Hermen Vreugdenhil - Politiek secretaris
  • Ko Jansen - Opbouwwerk
  • Robert Grasveld - Penningmeester
  • Michiel van der Stelt - PR/Communicatie
  Hermen Vreugdenhil was afgelopen bestuursperiode statenlid in de Provincie Noord Brabant voor de ChristenUnie in een lijstcombinatie met de SGP.  Hij was kandidaat voor de Tweede Kamer in 2011. Hij zal ook de contacten met de landelijke politiek onderhouden voor Zuid Nederland.

Ko Jansen was vorige bestuursperiode fractievoorzitter en gemeenteraadslid van ChristenUnie in Eindhoven. Daarna heeft hij 6 jaar zitting gehad in het bestuur van het Waterschap de Dommel. Hij gaat de provinciale verenigingen assisteren bij het opbouwwerk.

Robert Grasveld is actief in kiesvereniging Breda, Hij stond op de kandidatenlijst voor de gemeenteraad2010 en de proviciale staten2011. Hij wordt penningmeester binnen het nieuwe bestuur.

Michiel van der Stelt een nieuwe bestuurslid die na zijn studie aan TUE zijn talent wil inzetten voor de communicatie en public relations van de ChristenUnie. Deed bestuurlijke ervaring op binnen het bestuur van jongerenafdeling van Perspectief in  Noord Brabant. Kandidaat tijdens laatste statenverkiezing.

Archief > 2011 > september